Re: Czy ten GF4 TIT jest aż taki dobry?

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 17:37:39 MET DST

Paulie wrote:

>nie obsłuży raczej na pewno ramu 400 MHz)
Nie obsluzy z predkoscia 400 MHz, ale wolniej ci raczej pojdzie, tak ze jesli
planujesz kupic pamiec to lepiej 400 MHz jak znalazl bedzie do nowej plyty.
Oczywiscie wszystko zalezy od ceny.

> - w instrukcji napisali, że max proc to 1800+ więc
> wymiana procesora bez wymiany płyty nie wchodzi
> w grę chyba- tak?

Nie zawsze tak jest. Sprawdz na stronie producenta czy nowe BIOS-y czegos nie
zmieniaja w tym temaci.

> Cel- żeby gry przyzwoicie chodziły, nie cięły się tak w żywe oczy #:-)

> - którą droge wybrać???
>
> - czy też obie są do dupy i najlepiej wymienić za jednym zamachem i płytę
> (... do AGP 8x), i grafikę (pod AGP 8x), i RAM (... do 400 MHz)
> - bo jeśli się tak nie zrobi to jeden komponent będzie hamować drugi
> i poprawa wydajności w grach idąc dwoma ww drogami będzie niedostrzegalna.

Najlepiej oczywiscie wymienic RAM, plyte, procek i karte graficzna (no i
pewnie zasilacz tez wtedy) oczywiscie, ale na razie mozesz spokojnie dokupic
pamieci w pierwszym etapie.
Albo kup tego GF i zacznij oszczedzac na komplet. Ja jakies 3 mies. temu
zrobilem podobna modernizacje i wynislo mnie to ok. 2500 pln.(ale nowa obudowa
z zasilaczem do tego i R9700).

> ps- wymiana/dokupienie RAM-u obecnie chyba nie ma sensu bo ten jest za
> drogi chyba nie?

No jest drogo :(

Pozdrawiam