Re: Prosba o ocene zestawu

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 14:26:22 MET DST

Łukasz Ledóchowski wrote:

/ciach.../

> droga i niepotrzebna. Po co SoundStorm. Po co Wifi? Wystarczy A7N8X

WiFi ? No to niezle ktos wymyslil :-O Porownuje te plyty na Allegro i
nawet tansza wersja robi na mnie wrazenie. Nie mowiac o tym, ze styka w
101% - dzieki.

> Nie lepiej PC3200 jakieś tańsze? Albo PC2700 po prostu? Lepiej.

Czyli intuicja dobrze mi podpowiadala.

> Tutaj już lepiej R9600XT chyba, że chcemy potoki odblokować. Ale
> zakładam, że nie chcemy. Swoją drogą, aczkolwiek sie tym za bardzo nie
> interesuje, ale Maya działa na Open GL i tam ATI nie imponuje
> wydajnością.

Hmmm, cena podobna. Nie lepiej po prostu 9500 (tak pytam, nie znam sie
na Ati) ?

> Dlatego może lepiej zastanowić sie nad GF? Dodatkowo,
> ważne jest chyba co dokładnie koleżanka będzie robić, bo takim
> oprogramowaniem można chyba zakatować każdą karte.

No wlasnie... to jest problem, bo z drugiej strony - jesli nie bedzie
robic wiele to pierwszy lepszy Radeon z brzegu nie bedzie na to za
wolny. Ale poki nie zacznie na tym pracowac to sie nie dowiemy :-(

A co do Maya - jesli mamy trzymac sie zgodnosci z nia to wszystkie GF
chyba odpadaja :
http://www.alias.com/eng/support/maya/qualified_hardware/QUAL/maya_60_win.html#cards

Pozdrawiam,
Wojtek