Re: Zdechły mi napędy CD i Combo??

Autor: wieniuszka (wieniuszka_at_gazeta.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 12:46:09 MET DST

In the begining that were darkness. And then goondoljerzy, on pon 10. maja
2004 10:48 in article <c7nfkl$dm6$1_at_inews.gazeta.pl> wrote to
pl.comp.pecet:

> Witam wszystkich na tym forum.
> Od kilku dni mam problem z moim PC. Nie działają obydwa napędy CD jakie w
> nim mam. Jeden jest zwykły, a drugi combo. Napędy nie tyle wysiadły, co
> czytają przez chwilę, a potem czytanie ustaje i komp się zawiesza. Mam w
> kompie dwa systemy: Win98 i 2000. Na obydwu systemach jest to samo.
> Skanowałem komp sieciowymi antywirusami, ale niczego nie znalazły.
> Może ktoś się zetknął z podobnym problemem lub może cos poradzić.

Tak sie dzieje np. kiedy obydwa napedy/ew. naped i dysk na jednym
kontrolerze maja tak samo ustawioiny priorytet (master/slave). Polecalbym
sprawdzic zworke.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam