Zdechły mi napędy CD i Combo??

Autor: goondoljerzy (goondoljerzy_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 10:48:21 MET DST

Witam wszystkich na tym forum.
Od kilku dni mam problem z moim PC. Nie działają obydwa napędy CD jakie w nim
mam. Jeden jest zwykły, a drugi combo. Napędy nie tyle wysiadły, co czytają
przez chwilę, a potem czytanie ustaje i komp się zawiesza. Mam w kompie dwa
systemy: Win98 i 2000. Na obydwu systemach jest to samo. Skanowałem komp
sieciowymi antywirusami, ale niczego nie znalazły.
Może ktoś się zetknął z podobnym problemem lub może cos poradzić.