Re: AMD a dual chanell?

Autor: JaVoL (javolddd_at_XXXXXXwp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 00:34:52 MET DST

> Witam.
> Posiadam AMD-ka i na początku mialem jedną kość 256 ale skusiłem sie i
> zakupilem drugą taką samą pamięć żeby chodzil mi w dual chanell ...i
> szczerze powedziawszy żadnego wzrostu wydajności znaczącego nei widzę. (

A czy nie lepiej jest miec dwoch 256 ? jesli dobrze mysle to porownac to
mozna do technologii RAID dwie kosci w dwoch bankach szybciej maja dostep do
danych niz pchac jedna szyna cale 512 ? ;-) Ale moze sie nie znam...
Sam mam teraz u siebie 3x 128 /133 i jest spox ;-)
Jedna Infineon druga M-tec a trzecia w ogole no name i spoko sie wszystko
podkreca - pamieci nie wymiekaja ;-)

JaVoL