Re: klawkaz obnizonym skokiem

Autor: pkruk (pkruk_at_[NOSPAM)
Data: Mon 10 May 2004 - 00:35:13 MET DST

Użytkownik trzmiel napisał:

> wlasnie dzis bylem w MM i z ciekawosci obejrzalem tego Tracera. Niestety
> logitechowi IMHO do piet nie dorasta. Klawisze chodza jakos dziwnie, a
> rozmieszczenie przyciskow multimedialnych to faktycznie tragedia. Jakosc
> wykonania tez pozostawia wiele do zyczenia, no ale czego sie spodziewac za
> ok 40PLN :-)

eh czepiasz sie ;)
A tak serio to czego sie spodziewales :) Jakby bylo mnie stac to ani bym
sie nie zastanawial i kupil sobie logitecha. Poza tym kwestia jest tego
typu ze nigdy na czyms takim nie pracowalem na dluzsza mete bo laptoka
niet, wiec wolalem kupic cos tanszego na probe. Jak padnie a mi sie
spodoba kupie cos lepszego.

Dzieki za komentarze.

> pzdr.

me2