Re: klawkaz obnizonym skokiem

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 22:36:07 MET DST

In news:c7i6qp$t7s$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
Marco <notrue_at_interia.pl> typed:
> Użytkownik "trzmiel" <trzmielNOSPAM_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Ja też jestem zwolennikiem markowego sprzetu, ale... 3 lata temu
> kupiłem klawiature za 30 zł i dopiero przedwczoraj popsuła się spacja
> - teraz kupiłem Tracera za 16 zł i jest bardzo fajny - nie różni się
> w działaniu od klawiatur za 100 zł. Za 3 lata znów wymienię :-)
> Na prawdę nie widzę powodu żeby ładować tyle kasy - no chyba że w
> bezprzewodową

wlasnie dzis bylem w MM i z ciekawosci obejrzalem tego Tracera. Niestety
logitechowi IMHO do piet nie dorasta. Klawisze chodza jakos dziwnie, a
rozmieszczenie przyciskow multimedialnych to faktycznie tragedia. Jakosc
wykonania tez pozostawia wiele do zyczenia, no ale czego sie spodziewac za
ok 40PLN :-)

pzdr.
trzmiel