Re: Co dukpić RAM czy HHD czy ?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 19:58:14 MET DST

Łukasz Ledóchowski wrote:

> To może podaj przykładowe problemy z Windowsem XP, bo ja nie mam
> żadnych. Prawie... współpraca ze starszym oprogramowaniem to problem.

przede wszystkim problem z nagrywaniem plyt; na szybkim systemie
/wszystkie elementy komputera szybkie/ - windows xp znacznie zwalnia
obsluge myszy, klawiatury, polaczenia sieciowego, exploratora -->
podczas nagrywania plyty np. w nero; hmm; skoro chodzacy na tym samym
sprzecie win2000 jakos potrafil sobie z tym poradzic, to chyba z XP jest
"cos nie tak";

poza tym to po pierwsze nie jest grupa o systemach operacyjnych, po
drugie nie chce sie wypowiadac, bo windowsa XP na wlasnym komputerze nie
mam /korzystam okazjonalnie tu i tam/ - ale zwroc uwage, ze mircfost
wmontowal w XP wiele aplikacji ktore z samym dzialaniem systemu
operacyjnego nie maja zwiazku; najlepiej swiadczy o tym fakt, ze byly to
rozwiazania wykupione przez MS i wstawione tylko do systemu; mam tu na
mysli wszystkie multimedialne ulatwienia, ktore sa po prostu jakimis tam
produktami; nie ma takiej mozliwosci, zeby microsoft wybral produkty
najlepsze oraz nie ma mozliwosci zeby byl w stanie dobrze sie nimi
opiekowac;

adas;