Re: Co dukpić RAM czy HHD czy ?

Autor: Mr.FX (mrfx_at_spamcut.clan.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 19:57:19 MET DST

> Zastanawiam się co mam dokupic do swojego kompa - czasami jak pootwieram
> duzo okienek - coś nagrywam, ściągam , przeglądam zdjęcia itp to muli mi
> się wszystko - czasami dopiero restart pomaga. Myśle żeby dokupić
> jeszcze 512 RAM-u albo drugi HDD no bo co tu jeszcze wymysle...

Postaw system na osobnym dysku SCSI i juz nigdy wiecej nie bedziesz
chcial slyszec o IDE/ATA/SATA. Szczegolnie wlasnie gdy na raz masz
duzo okien otwartych, przegladanie www, grafiki, nagrywanie w tym
samym czasie. Wiecej RAMu Ci w niczym nie pomoze, bo 512MB to
wystarczajaco duzo o ile nie pracuje sie w Photoshopie z plakatami
A3 300dpi itp. itd.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]