Re: Co dukpić RAM czy HHD czy ?

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 16:45:33 MET DST

Należę do tych zadowolonych z XP-ka.

> przede wszystkim problem z nagrywaniem plyt; na szybkim systemie
> /wszystkie elementy komputera szybkie/ - windows xp znacznie zwalnia
> obsluge myszy, klawiatury, polaczenia sieciowego, exploratora -->
> podczas nagrywania plyty np. w nero; hmm; skoro chodzacy na tym samym
> sprzecie win2000 jakos potrafil sobie z tym poradzic, to chyba z XP jest
> "cos nie tak";
Nieprawda, mam Athlona XP 2.4 na KT400A 256 MB DDR400 i bez względu na to
czy nagrywam na DWD-RW cz CDRW nie mam żadnych zwolnień systemu.
Osobiście uważam, że XP to najlepszy sytem z jakim miałem do czynienia,
począwszy od DOS 6.22-win 3.11-win 95- win 98-win Me- win 2000Eng-Win 2000
Pro pl-win XP-pro, międzyczasie Linux Mandrake 7.2-8.2-9.2-10.
Pozdr
peterd
PS. Z moich osobistych doświadczeń wynika, że system chodzi na tyle sprawnie
na ile zna się na nim jego user.