padnieta plyta msi 6340 a serwis w age

Autor: rafalm (nospam_niusy1_nospam_at_o2.pl)
Data: Sat 08 May 2004 - 20:48:27 MET DST

Witam

Ostatnio pisalem o moich problemach z wyzej wymieniona plyta (dziala 3 dni,
potem 4 dni nie dziala, a potem znow jak gdyby nigdy nic dalej dziala).
Nie znalazlem rozwiazania problemu dlaczego tak sie dzieje, i jak to
naprawic (podejrzewam zintegrowana grafike) jednak okazalo sie ze plyta jest
jeszcze na gwarancji (36 miesiecy!!!), a gwarancja konczy sie juz 17 maja
(czyli prawie za tydzien), plyta kupiona w AGE Computers we Wroclawiu

I tu pytanie, czy wogole mam po co isc z nia do Age'a, czy tam na wstepie
mnie wysmieja, wezma na tydzien potem oddadza i powiedza ze wszystko OK i ze
plyta jest juz po gwarancji?

Czy tez mam isc i nie wychodzic bez nowej plyty :))

Co radzicie zrobic w takiej sytuacji?

pozdrawiam
rafalm