Re: temperatura procka

Autor: pisarz (qq_at_qq.co)
Data: Sat 08 May 2004 - 20:57:07 MET DST

> Mam badziewnego CodeGena i zastanawiałem się czy wymienić zasilacz na ten
> który pożyczyłeś.
> Ale gdzieś wyczytałem że rozstaw dziurek do przykręcenia jest inny i nie
> pasuje do obudowy CodeGena - czy to prawda?
Nie znam się na obudowach Codegena, ale zapewniam, że posiadany przez mnie
egzemplarz ma standardowy rozstaw otworów montażowych.

> A przy okazji - jak hałasuje?
W porównaniu do Codegena powinieneś być zadowolony, ale uważam, że poziom
hałasu jest nie do przyjęcia. Osobiście rozważam (na razie) rozwiązanie
któreś z poniższych:

Pozdrawiam
    Darek