Re: padnieta plyta msi 6340 a serwis w age

Autor: Dariusz (darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 08 May 2004 - 21:26:21 MET DST


rafalm <nospam_niusy1_nospam_at_o2.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Ostatnio pisalem o moich problemach z wyzej wymieniona plyta (dziala 3 dni,
> potem 4 dni nie dziala, a potem znow jak gdyby nigdy nic dalej dziala).
> Nie znalazlem rozwiazania problemu dlaczego tak sie dzieje, i jak to
> naprawic (podejrzewam zintegrowana grafike) jednak okazalo sie ze plyta jest
> jeszcze na gwarancji (36 miesiecy!!!), a gwarancja konczy sie juz 17 maja
> (czyli prawie za tydzien), plyta kupiona w AGE Computers we Wroclawiu
>
> I tu pytanie, czy wogole mam po co isc z nia do Age'a, czy tam na wstepie
> mnie wysmieja, wezma na tydzien potem oddadza i powiedza ze wszystko OK i ze
> plyta jest juz po gwarancji?
>
> Czy tez mam isc i nie wychodzic bez nowej plyty :))
>
> Co radzicie zrobic w takiej sytuacji?
>
> pozdrawiam
> rafalm
   Obejżyj kondensatory na płycie, jeżeli są wybrzuszone to do serwisu, a
jeżeli nie to raczej zainwestował bym w nową ( znając złośliwość rzeczy
martwych to w serwisie będzie działała, a sprawdzenie coś tam kosztuje ).
  Pzdr
  Dariusz

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Thu 20 May 2004 - 14:22:25 MET DST