Re: Fast-Write - (wiem, ze to już nudne:))

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 22:22:53 MET DST

Halo, in news:c7gk7p$3ek$1_at_atlantis.news.tpi.pl, slawek hat
geschrieben:

> A przy okazji chciałbym publicznie podziękowąc producentowi tego
> rodeona za to, że nie zasne przy swoim kompie na bank bo wiatrak
> to ogłuszacz i powalacz dźwiękowy :) Normalnie najgłośniejsza
> rzecz w moim kompie :) Jak się pochyle nad nim to tylko ten
> pier*** wiatraczek na karcie słysze :)

Ja na Radeonie 9000 Pro (szybszy chipset - bardziej się grzeje od
twojej karty) zamontowałem sobie sam radiator i wystarcza. Coś takiego:
http://test.zalman.co.kr/usa/product/nb32j.htm

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,