Fast-Write - (wiem, ze to już nudne:))

Autor: slawek (noorder_at_wp.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 20:25:46 MET DST

Witam

No temat stary, znany i lubiany :) Przewaliłem gogla ale jakoś mnie nie
olśniło. No wiec tak - mam tego rodeona 9200. No i on obsługuje Fast-Write
(chyba) W biosie mam włączoną tą funkcje, AGPUtil mi pokazuje, ze jest
włączone ale .... AIDA32 uparcie twierdzi, ze jest obsługiwane ale
WYŁĄCZONE. I komu tu wierzyć ? AGP mam ustawione na 8X. A przy okazji jak
sprawdzić czy ta karta jest 128 bit czy 64 bit ? Na karcie nie napisali i w
ogóle nigdzie takiego info nie ma. Jedyne info, ze jest 128bit to kolo w
sklepie :) Ale ja tam jestem taki, ze muszę stwierdzić to osobiście :) Od
razu powiem, ze w AIDA32 takiej informacji nie widze (widziałem w jakimś
poście, ze ktoś do tgo polecał ów program)
A przy okazji chciałbym publicznie podziękowąc producentowi tego rodeona za
to, że nie zasne przy swoim kompie na bank bo wiatrak to ogłuszacz i
powalacz dźwiękowy :) Normalnie najgłośniejsza rzecz w moim kompie :) Jak
się pochyle nad nim to tylko ten pier*** wiatraczek na karcie słysze :)

pozdro i sorka za przydługi post :)
Sławek