Re: Fast-Write - (wiem, ze to już nudne:))

Autor: slawek (noorder_at_wp.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 22:14:10 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> 1. RADEON, nie rodeon
> 2. Wyłącz Fast-write. To wymysł NVidia i na kartach ati tylko problemy
> powoduje.
> 3. Do sprawdzenia szerokości szyny użyj Rivatuner
> 4. Kto kupuje R9200 z wiatrakiem?!?
>

> --

Ad 1. Jak nie rodeon to co ? :)
Ad 2. To nie o to chodzi, ze mi tak bardzo zalezy na tym FW bo wiem, ze to
wcale jakiegoś wzrostu nie da. Zresztą ja praktycznie na kompie nie gram i
to co mam to mi wystarczy w zupełności a nawet mam przerost wydajności nad
potrzebami :) Po prostu byłem ciekaw czemu tak mam.
Ad 3. Tnx
Ad 4. No ja kupiłem :) Ale prawda jest taka, ze napisałem im (im, czyli tam
gdzie kupowałem kompa), że chce w zestawie radka 9200 64MB/128 bit a już nie
wnikałem czy są wersje bez wiatraka, myślałem, ze nie. A w sumie chciałem GF
(one wiatraka nie mają) ale własnie słyszałem, ze potrafi się spocić a u
mnie komp pracuje po 3 tygodnie bez restartu, więc wymiękłem i wziąłem tego
R9200 (bo w sumie jeśli chodzi o wydajność to te karty chyba zbliżone są).

pozdro
Sławek