Re: Fast-Write - (wiem, ze to już nudne:))

Autor: Jacek S. (ivetr_at_cbpmgn.sz)
Data: Fri 07 May 2004 - 21:18:24 MET DST

slawek wrote:

> [...]

No mi sie wydaje, że Aida32 pokazuje to tu:
Ekran > Procesor graficzny > Właściwości magistrali pamięci > Szerokość
magistrali... np. "128 bitowy(a)"
Przynajmniej u mnie tak jest ( ATI 7500 ), no ale może jest to jakoś
uzależnione od innych czynników, że np. u Ciebie tego nie czyta? Nie wiem...

--
Jacek S.
adres w ROT13