Re: serwer w domu

Autor: Tygrysek (taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 14:34:17 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości
> Nie powtarzaj niepotwierdzonych rewelacji. O ile pamięć mnie nie myli,

Fakt - poniosło mnie :-)
Teraz sobie przypominam że czytałem coś na ten temat w jakimś Enterze albo
Chip-ie (być może któryś z serii "sepcial"). Był tam spory artykuł na ten
temat. Nawet były wykresy pokazujące wzrost prawdopodobieństwa awarii w
relacji czasu pracy na dobę.
Tak więc podstawa jest żadna - wycofuję się i wszystkich przepraszam.

Tygrysek

PS.
Osobiście obesrwuję znacznie większy odsetek padniętych dysków pracujących
do 10h/dobę niż tych pracujących non-stop :-)