Re: serwer w domu

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Fri 07 May 2004 - 13:57:57 MET DST

Użytkownik "Tygrysek" <taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Dostałeś masę słuszynch porad, jeszcze ja dorzucę swoje 3 grosze.
> standardowe dyski przewidziane są do pracy do 8h na dobę. Można ich
> używać nawet 24h/dobę, ale wtedy ryzyko awarii takiego dysku znacznie
> wzrasta. Niestety, dyski do pracy 24h/dobę (chyba tylko SCSI) są dużo
> droższe. Więc:
> - zapewnij dyskowi dobre chłodzenie
> - po zainstalowaniu wszystkiego zrób sobie obraz partycji, coby w
> razie awarii szybko i bez bólu uruchomić serwer na nowym dysku.

Nie powtarzaj niepotwierdzonych rewelacji. O ile pamięć mnie nie myli,
nie znalazło się żadne potwierdzenie tej informacji poza mętnymi
wskazówkami "poszukaj w sieci, bo producenci to ukrywają". Więc dopóki
nie zaczną o tym jawnie mówić, to proponuję tematu nie odgrzewać ;-).

P.S. Przeczytaj wątek "znowu o dyskach: jaki duzy dysk IDE?".

/odpowiadając zmień px na pl/