Re: Aktualizacja firmware w DVD

Autor: Przemek (hehe_at_ho.ho)
Data: Fri 07 May 2004 - 09:41:43 MET DST

Użytkownik "Adramelech" <adresu_at_tu.nie.ma> napisał

> Chce aktualizować firmware w DVD LG DRB8120B. Na stronie lg napisali by
> podłączyć napęd jako master do drugiego kontrolera IDE. Pojedyńczo bez
napędu
> na slave. Czy jest to konieczny warunek pomyślnej aktualizacji? Bo mam DVD
> jako slave z nagrywarką CDRW na masterze. I tak jakby nie chce mi się
> przełączać kabelków... Ile ryzykuje leniąc się?;)

ja w swoim czasie aktualizowalem mojego Asusa 616, ale byl podpiety jako
master, cdrw jako slave. Natomiast w cdrw (yamaha) dalo rade zmienic bios
bez przelaczania kabli. Ale nie pamietam, zeby wolalo o ustawienie na master
(moze nie zwrocilem uwagi :)

pozdrawiam