Re: system nie staruje

Autor: webmajsterek_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 07 May 2004 - 09:38:54 MET DST

> Co to znaczy jesli wlozyles modul pamieci bez uzycia sily to powinien dzialac

faktycznie ciezko wchodza i wychodza w tej plycie pamieci ale mlodka do ich
obsadzania nie uzywam .

> Sprawdz pamiec. Wyjmij jeden z modulow jesli masz dwa a potem odwrotnie, i
> przetestuj jakims programem

 juz chyba z 10 razy probowalem -- efekt jest taki sam system sie prawidlowo
instaluje . a gdy pprzychodzi do pierwszego normalnego startu uszkodzone
zostaje rejest , lub dlugie nazwy plikow ,lub blad ochrony windows , lub
botsektor dysku i system przestaje wogole startowac .

te kosci pamieci sa wyciagniete z kompa w ktorym w biosie sie ustawialo ze
maja pracowac w cyklach 60 ns lub 70 ns .

a w tej plycie do ustawinia jest ze pamiec ma pracowac z 8/10 ns , deflat ,
medium ,fast , turbo .