Aktualizacja firmware w DVD

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Thu 06 May 2004 - 23:19:56 MET DST

Witam

Chce aktualizować firmware w DVD LG DRB8120B. Na stronie lg napisali by
podłączyć napęd jako master do drugiego kontrolera IDE. Pojedyńczo bez napędu
na slave. Czy jest to konieczny warunek pomyślnej aktualizacji? Bo mam DVD
jako slave z nagrywarką CDRW na masterze. I tak jakby nie chce mi się
przełączać kabelków... Ile ryzykuje leniąc się?;)

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.