Re: komp uzywka - co to bedzie

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 00:18:03 MET DST

Grzech wrote:

> mobo abit SL6 (intel 815)
> proc - celeron 533
> ram 1x128 MB
> reszta goła, grafa/dzwięk integra
> ale póki co - czy ten proc uciągnie DVD? z divx może być różnie... ma

a co ma proc do DVD???? NIC NIE MA;
divx chodzi pieknie juz na P II 350; na kodekach ffdshow;
http://www.softpedia.com/public/cat/11/2/7/11-2-7-13.shtml

> tam być jeszcze nagrywarka, co dodatkowo przemawia za zainstalowaniem
> w2k

a niby dlaczego ??

> [...]
> pamięci, (poniżej po prawej stronie) jest trochę napęczniały od góry,
> a od spodu wyciekła z niego zawartość (zaschnięte czarne coś). na
> razie komp chodzi, (co prawda mam BSODy podczas bootowania, ale i tak
> OS jest do przewalenia). nie wiem, czy bać się takch spalonych
> kądziołów, znajomemu w Abicie KX133 spaliły się wszystkie kądzioły
> przy procu sukcesywnie (tzn. co kilka dni jeden), komp chodził cały
> czas stabilnie (do czasu spalenia ostatniego), miał tylko problemy
> przy wstawaniu. po spaleniu wszystkich, wlutował nowe i od tego czasu

OK - jedna rada kolego Wielki Fachowcu poslugujacy sie fachowymi
okresleniami "kądzioły"; weź ten komputer i zanieś go do serwisu
komputerowego - napisz, z jakiego jesteś miasta, to grupowicze polecą Ci
dobry serwis;

takie kondensatory filtruja napiecie; byc moze sa elementem
stabilizatora, byc moze elementem ukladu generujacego VCC dla procesora;
takie napiecie generowane jest z napiecia podawanego przez zasilacz;
tzn. plyta glowna przerabia napiecie z zasilacza na napiecie strawne dla
procesora; brak kondensatorow oznacza, ze napiecie podawane na proca nie
jest stabilne; reszte sobie dopowiedz....

adas;