Re: komp uzywka - co to bedzie

Autor: Grzech (surym_at_poczta.spam.onet.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 12:20:03 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ma

> a co ma proc do DVD???? NIC NIE MA;
> divx chodzi pieknie juz na P II 350; na kodekach ffdshow;
> http://www.softpedia.com/public/cat/11/2/7/11-2-7-13.shtml

właśnie nie wiem, dlatego pytam. np nie wiem, co dekoduje MPEG2, jeśli
proc, to czy da rade. z twojej wypowiedzi wnioskuję, (z powodu jej
kształtu, niestety, nie wprost), że nie ma problemu. dzięki.

> OK - jedna rada kolego Wielki Fachowcu poslugujacy sie fachowymi
> okresleniami "kądzioły"; weź ten komputer i zanieś go do serwisu
> komputerowego - napisz, z jakiego jesteś miasta, to grupowicze
polecą Ci
> dobry serwis;

sam powiedz, kolego, z jakiego jesteś miasta, to ja ci powiem.
piszę, że jest to duży kądzioł przy ramie, najprawdopodobniej
filtrujący napięcie dla tegoż. jest najwyraźniej spalony, ale płyta
chodzi. nie potrafię jeszcze ocenić na ile stabilnie, bo komp chodził
10 minut. zastanawiam się, czy jest sens inwestować w niego z takim
kwiatkiem na płycie. podobno kiedyś w abitach były montowane wadliwe
kądzioły, które się paliły (wiem, bo sam miałem Abita kt7, na którym
spęczniały kądzioły przy procu). i jeśli jest to zjawisko znane, i
grupowicze mogą mieć na ten temat jakieś wieści, byłbym zobowiązany za
podzielenie się nimi.

pozdrawiam
grzech