Re: zestaw komputerowy do 2500PLN - konfiguracja

Autor: balbiusz (balbiusz[zabezpieczenie_at_icp.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 23:54:35 MET DST

Użytkownik "Zeus" <marhirUSUN_TO_at_icpnet.pl> napisał w wiadomości
> nie chcialbym sluchać płaczu że coś zaiskrzyło, zasmierdziało i nie
działa,
> nie chce miec kolejnego kompa do napawy, a mój ostatni codegen spalił się
po
> 10 min. pracy

Dobrze prawisz, na zasilaczu nie można oszczędzać! Obecne zestawy robią się
coraz bardziej wymagające i jeśli słaby zasilacz nie spali się sam lub co
gorsza nie pociągnie za sobą innych podzespołów to będzie powodem ciągłych
resetów, niestabilnej pracy i płaczu, że nie działa jak powinno.

> Pamięć RAM Kingston DDR 256MB PC-333 (KVR333X64C25/256) 2 szt. 524.00

Trochę szkoda do Bartona dawać ddr333, bo przy podkręcaniu mogą wystąpić
problemy jak się go puści na fsb200, ale podejrzewam, że dziewczyna
podkręcać nie będzie. W ogóle pamięci ostatnio podrożały strasznie. Ja za
swoje Geile dałem w połowie marca 900, a teraz stoją po 1155.

> Karta graficzna GeForceFX 5200 128MB tv 128-bit 1 szt. 343.00

No na tym nowe gierki jeśli pójdą to z trudem. Ale nie napisałeś, czy ma być
to komp do gier, więc pewnie powinno wystarczyć.

> Obudowa Chieftec DG-01W-D-U 1 szt. 346.00

Troszkę słaby ma zasilacz. 300W to niezbędne minimum obecnie. Do
proponowanego zestawu powinien styknąć, ale ja osobiście wziąłem Chiefteca
360W SF (niestety). Wolałem DF, ale nie mogłem dorwać obudowy bez
wbudowanego zasilacza :/ Na razie jest dobrze, ale jak w przyszłości wsadzę
jakiegoś wypasionego Radka 9800 to nie wiem jak ze stabilnością będzie...

A reszta sprzętu okej. Zastosuj się może do rady Psychika i nie kupuj SATA.
Wzrost wydajności jest nieadekwatny do wyższej ceny,

--
balbiusz