Re: zestaw komputerowy do 2500PLN - konfiguracja

Autor: Zeus (marhirUSUN_TO_at_icpnet.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 23:19:27 MET DST

Użytkownik "STranger" <siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl>
napisał w wiadomości news:c7e9ms$cbc$1_at_topaz.icpnet.pl
> Kup tańszą obudowę. Wiem, ze przykro, sam mam wypasionego Chiefteca,
> ale po co kobiecie Chieftec, skoro nawet nie doceni mozliwości jakie
> daje taka obudowa? A podkręcac sprzętu i tak nie bedzie więc zwykły
> zasilacz modcoma powinien wystarczyć.
nie chcialbym sluchać płaczu że coś zaiskrzyło, zasmierdziało i nie działa,
nie chce miec kolejnego kompa do napawy, a mój ostatni codegen spalił się po
10 min. pracy

> Jeszcze możesz kupić prostsza wersję MOBO, ABit NF7 zwykły bez S.
NF7 nie ma Soundstorma i SATA, a w pierwszej wersji chcialem dac taki dysk

> Po co 2 napędy optyczne, oszczedzisz troche forsy biorąc tylko
> nagrywarkę. DVD jest zbędne moim zdaniem.
ona CHCE miec DVD - a w takim przypadku dyskusja z kobietą robi się zbędna

--
Pozdrawiam
Zeus