laptop i bezprzewodowa siec - problem

Autor: robert slawinski (no.address_at_no.spam)
Data: Thu 06 May 2004 - 19:05:04 MET DST

dwa laptopy toshiby satelite P25 z wewnetrznymi bezprzewodowymi
NIC'ami atheros AR5001X i maly router bezprzewodowy netgeare'a WGR614.
wszystkie urzadzenia pracuja w dual standard. systemem jest windows XP
pro.
problem polega na tym, ze kiedy laptpopy ida spac (na jednym z nich
nawet wystarczy zeby wlaczyl sie wygaszacz ekranu) zrywaja polaczenie
z routerem. po wznowieniu pracy jeden czasami sam zalapuje po 5-6
sekundach (co jest OK) drugi nie i polaczenie trzeba zainicjowac
manulnie, co nie bylolby wielkim wysilkiem dla mnie, ale dla osoby,
ktora uzywa ten laptop to jest operacja przekraczajaca jej mozliwosci.
obywda laptopy sa skonfigurowane wlasciwie identycznie, router jest
sprawny i nie ma zadnego problemu z innymi podlaczonymi do niego
laptopami, ktore uzywaja bazprzewodowe karty netgear'a.
z gory dzieki za jakiekolwiek tipy bo mnie sie juz pomysly skonczyly.
<rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.