Re: problem z drukarka hp, nie widzi tuszu, help

Autor: freakish (freakish_at_gazeta.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 19:06:43 MET DST

> czy jest cos takiego jak reset drukarki (samo wylaczenie i wlaczenie nie
> pomoglo)
nie wiem, nie slyszalem :-/

> drukarka jest hp 840
wlasnie posiadam taka drukarke, mi tez raz sie to zdarzylo,
gdy wlozylem nie ten model (numer) atramentu co trzeba.
(nie wszystkie kadridze hp pasuja do Twojej drukarki,
spojrz na pudelko od atramentu i zobacz, czy jest na nim wymieniona
840-stka). Teraz mam 15-czarny, 17-kolor i wszystko pieknie chodzi.

--
O^_^O
pozdrawiam,