Re: Proszę o ocenę zestawu komp.

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 18:59:42 MET DST

kbie wrote:

> 1) wychodzę z założenia, że lepiej dołożyć parę złotych i kupić markową
> pamięć, np. Kingstona. Obawiam się jednak, że 256MB to za mało do gier. Może
> lepiej kupić dwie tańsze kości 256MB (np. Twinmos za 199zł każda) i
> uruchomić przy okazji tryb dual?

Dual na Athlonie duzo nie daje a Twinmosy tez nie sa takie zle. Jesli chodzi o
nowe gierki to lepiej kupic wiecej pamieci

> Może więc lepiej kupić FX5700? Chodzi mi jeszcze po głowie GF4Ti
> 4200 8x. Zaoszczędziłbym trochę pieniędzy, a dzieciak i tak pewnie nie
> odczuje różnicy- w grach z DX9 po prostu nie będzie kilku efektów.

FX5700 jesli sie nie myle obsluguje DX9. A jesli chodzi o laty i nowe
sterowniki to zawsze moze pozyczyc od kolegi jakiegos CD-ka dalaczonego do np.
CD-Action i zainstalowac z niego . Zreszta ostatnio to raczej maleje ilosc
problemow z kartami ATI (gdzies czytalem9.

Pozdrawiam