Re: Poblem ze startujacym kompem - SOLTEK 75drv2

Autor: Tomek Głowacki (t_gl_at_bezspamu.o2.pl.cx)
Data: Thu 06 May 2004 - 09:33:55 MET DST

Ketmia wrote:
> Witam szanownych grupowiczow
> Moze ktos z urzedujacych tu mial kiedys podobny problem... Sytuacja wyglada
> nastepujaco - po wlaczeniu komputera... cisza sprzet nie wykazuje zadnej
> aktywnosci, po kilkukrotnym resecie jest pip bios zaczyna sie wczytywac,
> odnajduje procesor, robi test ramu i na tym dzialalnosc sie konczy, napedow
> juz nie wyszukuje...
> Najciekawsze jest to ze ostatnim razem po jakims czasie jednak system
> zaskoczyl, pozniej bylo wszystko ok, az do ktoregos wylaczenia, po czym
> [...]

Może to się wydawać dziwne, ale ta płyta nie specjalnie lubi niektóre
.... klawiatury. Efekt całkiem podobny obserwowałem na tej samej płycie
do momentu w którym zmieniłem jakąś dziadowską klawiaturę za 30 zł na
porządną Della. Podejrzewałem dosłownie wszystko. A, no i druga sprawa -
obejrzyj dokładnie kondensatory na płycie (układ stabilizujący, w
okolicach gniazda procesora, takie zielone wąskie a wysokie) , chyba ze
względu na jakąś wadę konstrukcyjną wypływały sobie przy byle okazji....
To też może być przyczyną.

Pozdrawiam,
Tomek