Re: Czy ten DDR do smieci?

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 09:52:20 MET DST

MovieJack wrote:
> Witam!
> Memtest86 na 7 testów wywalił 3 błędy (niestety nie mogłem puścić go
> na dłużej) czy to oznacza ze pamięć jest do kitu? Komp dość często ma
> nagłe i niespodziewane zwiechy. (256MB)
>
> Sawa
> www.moviejack.net - Ripper DVD
> www.nowemedia.pl - Cała oferta

Jesli bledy sa powatarzalne i zawsze sa w tym miejscu i sa z winy
uszkodzonej pamieci, to mozna jeszcze taka z powodzeniem pamiec uzwac (np.
gdy juz skonczyla sie gwarancja na kostke). Wystarczy w jakims pliku
windowsa zaznaczyc, ktore komorki pamieci ma windows nie uzywac. Jesli
zaznaczysz te uszkodzone to powinno byc wszystko ok.

Po szczegoly odsylam do archium.

p.