Re: Poblem ze startujacym kompem - SOLTEK 75drv2

Autor: Ketmia (ketmia_at_op.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 15:47:01 MET DST

> Może to się wydawać dziwne, ale ta płyta nie specjalnie lubi niektóre
> .... klawiatury. Efekt całkiem podobny obserwowałem na tej samej płycie
> do momentu w którym zmieniłem jakąś dziadowską klawiaturę za 30 zł na
> porządną Della. Podejrzewałem dosłownie wszystko. A, no i druga sprawa -
> obejrzyj dokładnie kondensatory na płycie (układ stabilizujący, w
> okolicach gniazda procesora, takie zielone wąskie a wysokie) , chyba ze
> względu na jakąś wadę konstrukcyjną wypływały sobie przy byle okazji....
> To też może być przyczyną.

Z klawiatura powinno byc ok... pracuje juz na niej ponad rok i taka
dziadowska ona nie jest ;)
Co rozumiesz pod pojeciem wyplywaly, bo tak sie sklada, ze juz jakis czas
temu pojawil sie na nich rdzawy osad, ktory z latwoscia odszedl, co prawda
nic sie wtedy nadzwyczajnego nie dzialo, ale moze i to juz byl poczatek
konca. Acha chcialabym jeszcze zaznaczyc, ze stalo mi sie tak po wlozeniu
napedu dvd, podczas czego nie odlaczylam kompa z sieci (mea culpa) i nie
jestem tak do konca o tym przekonana ale mogl przjsc jakis impuls z mojego
palca na plytke podczas podlaczania, tak sie sklada ze akurat teraz dziala,
ale nie wiem co bedzie po kolejnym restarcie :( sytuacja sie powtarza

Pozdrawiam