monitor jasnosc i kontrast

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 04:28:27 MET DST

Hello!~
Mam trochę stary monitor i trochę męczące jest siedzenie przy takim czymś.
Nie chce robic za dużo doświadczeń na swoich oczach.
1.Czy dla oczu będzie lepiej jeżeli zmniejszę kontrast a większę jasność czy
odwrotnie.?
2. Jak wiadomo można również programowo ustawić kontrast i jasność jak to
sie ma do ustawię sprzętowych ?
A=regulacja kontrastu sprzętowa,
B=regulacja jasności sprzętowa,
C=regulacja kontrastu programowa,
D=regulacja jasnością programowa,
Ktore ustawienia dać w gore a ktore w dół licza sie tylko moje biedne oczy.
Co do odswierzania to mam tylko 75Hz :-(

--
odpowiadając na mój adres email usuń słowa <Bez_spamu___> z mojego adresu