Re: monitor jasnosc i kontrast

Autor: Kamtzu \(bender\) (bender_at_WYTNIJ.irc.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 15:13:02 MET DST

Użytkownik "Hallucinogen" <bez_spamu___ hallucinogen2_at_poczta.onet.pl>
napisał w
wiadomości news:c79pjm$t2q$1_at_news.onet.pl
> Hello!~
> Mam trochę stary monitor i trochę męczące jest siedzenie przy takim czymś.
> Nie chce robic za dużo doświadczeń na swoich oczach.
> 1.Czy dla oczu będzie lepiej jeżeli zmniejszę kontrast a większę jasność
czy
> odwrotnie.?

lepiej dla oczu bedzie jak ustawisz jak ci najlepiej pasuje...
zarowno duzy kontrast jak i duza jasnosc meczy, choc chyba
rzeczywiscie lepiej zmiejszyc kontrast
regulowalbym najpierw ustawieniami monitora na oryginalnym
obrazie a gdy beda one juz niewystarczajace to mozesz poprawic
ustawieniami programowymi

pewnie zabrzmi banalnie ale jesli naprawde jest to meczace to
radze rozejrzec sie za lepszym monitorkiem... ja tez sie meczylem
i wkoncu trafilem na niezla okazje, kupilem 17', obraz zyleta
za grosze.. a oczy masz tylko jedne i na cale zycie...

--
K7s5a   |   Athlon  1333_at_1400  |  Spire Whisperrock IV
DDR256MB  |  RIVA TNT 16MB  |  SB128PCI  |  WD400 40GB