GF fx 5700 tryby Standard 2D i Performance 3D

Autor: Albert (guzal_at_go2.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 22:51:00 MET DST

Witam
Które z Gforców FX 5700 obsługują tyrby Standard 2D i Performance 3D czyli
zmniejszanie częstotliwości pracy w trybie 2d?
Może to głupie pytanko ale zależy mi na ciszy jak w nocy komputer pracuje i
chciałbym wybrać sprzęt który najbardziej by mi odpowiadał.
Pytam o producentów bo z recenzji na www.benchmark.pl wynika że Gigabyte na
100 % ten tryb ma, jak to jest z MSI ,ASUS no i Leadtek przede wszyskim. A
co z tymi gorszymi firmai jak np PALIT?
A teraz zapytam się posiadaczy takich kart grafiki, czy słychać to że
wentylator zwalnia i prześpieesz czy to tylko chwyt marketingowy.
Acha nie dodałem że mam zamiar kupic tą kartę i czekam tylko na podpowiedz
ze strony grupwiczów którego producenta wybrać.

Jeszcze jedno pytanie jak z jakością obrazu na TV w tych Gforcach?

pozdrawiam Albert