Re: GF fx 5700 tryby Standard 2D i Performance 3D

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 23:09:59 MET DST

Użytkownik "Albert" <guzal_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Które z Gforców FX 5700 obsługują tyrby Standard 2D i Performance 3D czyli
> zmniejszanie częstotliwości pracy w trybie 2d?
> Może to głupie pytanko ale zależy mi na ciszy jak w nocy komputer pracuje
> chciałbym wybrać sprzęt który najbardziej by mi odpowiadał.
> Pytam o producentów bo z recenzji na www.benchmark.pl wynika że Gigabyte
na
> 100 % ten tryb ma, jak to jest z MSI ,ASUS no i Leadtek przede wszyskim.
> co z tymi gorszymi firmai jak np PALIT?
> A teraz zapytam się posiadaczy takich kart grafiki, czy słychać to że
> [...]

Ja mam Gainwarlda i ta funkcja jest standardowo dostępna w sterownikach
NVidii.
Osobno można ustawić częstotliwości taktowania rdzenia i pamięci dla trybu
3D i 2D,
ale o regulacji prędkości obrotowej wiatraka słyszę po raz pierwszy :)

Choć zapewne można tak zrobić, bo już widziałem na giełdzie dodatkowe
regulatory obrotów
wiatraczka w zależności od temperatury radiatora...
ale to "inna para kaloszy"
:-)

ax