Odwiezanie i rozdzielczosc w grze

Autor: muLLigaN (mulligan_at_master.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 22:38:16 MET DST

problem mam taki, mam karte Ati radeon 9200 i w ustawieniach parametrów
ekranu w grze (nie tylko tej) nie moge ustawic wogle jasnosci ekranu,
przsuwam suwakiem i na nic nie reaguje, wlasnie sciagnolem najnowsze
sterowniki catalyst i tez nie pomaga i jeszcze to mnie dziwi ze mam 1024
:768 , normalnie mam odswiezanie 85 (pulpit) a w grze przy tych samych
parametrach widac ze nie ma takiej rozdzielczosci (napsiane jest 1024 a jest
640) i odswiezanie 60 (gdzie po jakims czasie oczy wysiadają) co z tym
fantem zrobic?