ASROCK k7vt4 + Athlon XP 2000

Autor: rork (dzierzyWYWAL_at_TOtlen.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 21:43:09 MET DST

Witam,
mam maszynę o konfiguracji: płyta główna asrock k7vt4-4x , na tym Athlon
XP 2000, 256 SDRAM 333,karta grraficzna geforce4 mx 440 8x, na tym
wszystkim win2000. średnio co drugii dzień system pracuje niestabilnie
wykonując "piki" zajętości procesora w interwale około 4-5 sekund, w
szczycie system na chwiilę się przycina. bywa tak że to pikowanie po
jakimś czasie się kończy a bywa i tak że trwa do to wyczerpania mojej
ciierpliwości czyli wyłączenia maszyny. prrzeskanowałem dyski - wolne od
wirusów.
sugesti słyszałem kiilka - nie wyrabiający siię zasilacz, konfliikt
prrzerwaniowy, ggrafika, pamiec...

obciiazenie procesera w menadżerze zadań przedstawia się jak poniżej:
http://www.zsl.gda.pl/~dzierzy/menedzer_zadan.gif

pozdr
dzierzy