Laptop Toshiba a płyta DVD ?

Autor: Jajcarz (jajcarzd1_at_wp.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 21:47:17 MET DST

Witam mam takie pytanie.
Otóż zakupiłem laptopa w Stanach model jeszce niedostępny u nas Toshiba
Satellite A45-S151. Zainstalowany na nim był windows home edition. Wszystkie
sterowniki do jego podzespołów itp. Do kompa dołączona jest płyta DVD
TOSHIBA Recovery and Applications/Drivers DVD Satellite A45 Series. na
płycie jest szereg sterowników i innych programów. Na płycie widnieje napis
że software zawarty na płycie został pre-instalowany na twardym dysku w
fabryce i może być użytkowany dla backupu i recovery na moim systemie na na
tym kompie. Problem jest w tym ze po zainstalowaniu windowsa Xp w wersjiu
polskiej chcąc uruchomić tą płytę otrzymuję komunikat cannot procced you
don't have right's to use this program. please see your system
administrator.

W czym widnieje problemn ? Czy chodzi tu oto w jakim regionie jest
uruchamiana ta płyta i jej zabezpieczenia. Czy mogę za pomocą jakiegoś
programu uzyskać do niej dostęp i sterowników na niej.

Dzięki