Re: Zestaw komputerowy [ocencie, doradzcie...]

Autor: Grzech (surym_at_poczta.spam.onet.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 21:37:15 MET DST

Użytkownik "Raph" <neo_n__at_fuck.you.spammers.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:xn0dhu3u7ay2mt005_at_localhost...

> Komp nie dla mnie, a wiadomo jak to czasem jest - jak sie od razu
nie
> kupi to juz wcale. Poza tym SoundStorm rulez:-). Jesli chodzi o

no wlasnie. brak SATA w sytuacji, kiedy nie zamierza sie w tym kompie
za bardzo dlubac nie ma znaczenia. skoro panna (panna, a więc
pracująca na kompie bardzo "niehigienicznie" :) - chyba ze ty sie tym
zajmiesz:)zamierza czasem odpalac CAD na tym kompie, moze bardziej
brakowac jej dodatkowej 256tki ramu niz soundstorma.
co do ramu, 400setek tez za bardzo nie ma sensu kupowac, 333
wystarczy. najlepiej kup durona 1600, podkręć go na szynie do 166 zeby
bylo synchronicznie z ramem 333, wtedy zostanie kasy na ram i abita, a
komp i tak będzie szybszy od tego co proponowales na poczatku

pozdrawiam
grzech