nie ma wentylatorow na stare procesory?

Autor: jahu (jahu1_at_WYWALTO.ferdek.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 22:34:41 MET DST

witam

Czy może ktoś mnie naprowadzić na miejsce w którym można kupić mniejsze
wentylatory na stare procesory - celerony I i pentium I-II ?
Do tej pory udawało mi się znaleźć wentylatory, które mimo że większe od
oryginalnie montowanych, to nadawały się również do celeronów. Takie 5- i
6-centymetrowe. Ale dziś chciałem kupić i mi się nie udało. W sprzedaży są tylko
wielkie ośmiocentymetrowe krowy. A one nie mieszczą się na starych płytach.

No więc mam pytanie, czy ktoś zna jakieś miejsce w sieci albo we Wrocławiu,
które sprzedaje meniejsze wentylatory? Najlepiej żeby to były jeszcze na
kulkowych łożyskach i nie TYTANy....

pozdrawiam
jahu