Re: Kupione na Allegro - ... i wielki problem z laptopem :(

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Sun 02 May 2004 - 22:49:44 MET DST

pisarz wrote:
> Witam serdecznie !
> Ostatnio kupiłem notebooka. Ale kupowanie długo trwało: najpierw
> obserwowałem aukcje, a raczej ich sprzedawców, szczególnie zwracałem uwagę
> czy wystawiają faktury (dla mnie jeśli ktoś ma kilkadziesiąt+ komentarzy i
> nie wystawia faktury to nadaje się do sprawdzenia przez US)...

Jakom i ja uczynił. W przypadku rzeczy o takiej wartości osobisty
kontakt, możliwość przetestowania przed zakupem jest znacznie ważniejsza
od znalezienia "super-okazji" za 80% ceny bez możliwości sprawdzenia
sprzętu. Co innego, jeśli sam handlujesz używanymi notebookami - wtedy
ryzyko takiego "okazyjnego" zakupu wliczone jest w biznes, ale jeśli
kupujesz dla siebie...

Podobnie, jeśli widzę hasła w stylu "sprzęt nietestowany, nie mam jak
przetestować", to zakładam, że na >90% sprzęt nie działa u sprzedającego
pomimo prób jego uruchomienia, chyba że istotnie sprzedawana jest jakaś
egzotyka.

W każdym razie gratuluję autorowi tego wątku, że udało mu się rozbroić
laptopa, ale nieuczciwemu kontrahentowi bym nie popuścił i tak czy
inaczej powiadomił Allegro o jego poczynaniach.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki