Re: Kupione na Allegro - ... i wielki problem z laptopem :(

Autor: pisarz (qq_at_qq.co)
Data: Sun 02 May 2004 - 19:34:20 MET DST

Witam serdecznie !
    Ostatnio kupiłem notebooka. Ale kupowanie długo trwało: najpierw
obserwowałem aukcje, a raczej ich sprzedawców, szczególnie zwracałem uwagę
czy wystawiają faktury (dla mnie jeśli ktoś ma kilkadziesiąt+ komentarzy i
nie wystawia faktury to nadaje się do sprawdzenia przez US), a potem mając
upatrzonych kilku sprzedawców sprawdzałem tylko ich aukcje. Jak trafiło się
coś interesującego mnie to kontakt, osobiste spotkanie, test kompa, faktura
(akurat mi potrzebna, ale _zawsze_ biorę fakturę/paragon - ma się
potwierdzenie transakcji, ewentualnie podstawę do jakichkolwiek roszczeń).
Mimo, że nie zarabiam mało to na pewno nie kupiłbym bez osobistego kontaktu
rzeczy o takiej wartości.
    Pozdrawiam
        Darek