wydajność komputera

Autor: Pawel (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 14:56:25 MET DST

Zastanawiałem sie dzisiaj czy jest jakiś program, ewentualnie metoda na
sprawdzenie gdzie jest wąskie gardło mojego komputera.
Jeżeli mam komputer z z procerorem 700Mhz celeron, i podkręcony chodzi na
780Mhz a jak puszczam filmy do wiekszość chodzi ale zdarzają sie takie co
"skaczą", Z procesorem 500Mhz wszystkei skakały.
Wydaje mi sie że z takim procesorem nie powinenm mieć takich problemów.
Próbowałem różnych wersji VIA drivers, divxów, różne rodzaje sterów do GF2
MX200 która współdziała w tym zestawie,system na czysto po
formacie.(win98) I nic.
Czy może być wadliwa płyta główna (ECS-p6bap+)Czy może dysk? (segate
20GB), gdzie może być przyczyna takiego stanu ?

Bardzo prosze o ew. sugestie, bo