Re: Jaką drukarke laserową?

Autor: Slay (sylpac_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 10:09:37 MET DST

> Tego Pana nie sluchaj.
> Kup Kyocere jesli Cie stac, cena w eksploatacji najtansza (wiem z
> _doswiadczenia_).

Jezeli braz pod uwage cene tonera, to moze i tak, ale ja wiem z wlasnego
doswiadczenia (pracowałem w serwisie drukarek, kser itp), ze do HP nalatwiej
dostac czesci, ktore sa chyba najtańsze ze wszytkich laserówek, a pozatym
cała masa zmieników firmy KATUN.
To, że Kyocera ma beben "ceramiczny" to nieznaczy ze jest niezniszczalny,
wystarczy ze zaraz po wymianie bebna dostanie ci sie do maszyny ziarnko
piasku lub włozysz syfiasty papier i juz beben do wymiany. I koszty rosną
niesamowicie, he, he.