Re: Jaką drukarke laserową?

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 09:22:05 MET DST

Slay wrote:
> Jzeli proponujesz mu Kyocere tzn., że jestes przedstawicielem tej
> firmy, naczytales sie reklam odnosnie Kyocery lub nie masz
> zadnegowiadczenia z laserowkmi.
> Tylko i wylącznie HP.
> Porównaj chociazby ceny bębnów do HP a do Kyocery.
> pzdr
> Sylwek

Tego Pana nie sluchaj.
Kup Kyocere jesli Cie stac, cena w eksploatacji najtansza (wiem z
_doswiadczenia_).

Bebny owszem, drogie, ale na 100 tysiecy stron a nie na kilka tysiecy jak w
HP.
Jak zastosowanie SOHO to predzej zmienisz drukarke na kolorowy laser, bo
takie czasy przyjda, niz bedziesz musial beben wymieniac.

WL