Re: Jaką drukarke laserową?

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 13:58:13 MET DST

Slay wrote:
> Jezeli braz pod uwage cene tonera, to moze i tak, ale ja wiem z
> wlasnego doswiadczenia (pracowałem w serwisie drukarek, kser itp), ze
> do HP nalatwiej dostac czesci, ktore sa chyba najtańsze ze wszytkich
> laserówek, a pozatym cała masa zmieników firmy KATUN.
> To, że Kyocera ma beben "ceramiczny" to nieznaczy ze jest
> niezniszczalny, wystarczy ze zaraz po wymianie bebna dostanie ci sie
> do maszyny ziarnko piasku lub włozysz syfiasty papier i juz beben do
> wymiany. I koszty rosną niesamowicie, he, he.

Ja przewiduje eksploatacje takiej drukarki w warunkach SOHO na jeden beben,
wiec nie ma zagrozen zwiazanych z wymiana. Zreszta wymiane zlecilbym
serwisowi, wiec to ich zmartwienie jak porysuja.
Syfiasty papier moze wkladaja tacy uzytkownicy jak Ty. Ja nigdy do swojej
drukakri nie laduje scierwa, za co na pewno jest mi bardzo wdzieczna. he,
he.

WL