Zestaw komputerowy [ocencie, doradzcie...]

Autor: Raph (neo_n__at_fuck.you.spammers.poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 12:23:07 MET DST

Mam do zlozenia zestaw komputerowy. Cena to nie wiecej niz 3500zl
(mozliwe, ze bedzie jeszcze mnieje, ale przyjmijmy w tej chwili tyle).
Wstepnie zlozylem ponizszy zestawik:

Procesor: AMD Athlon XP 2200+ BOX 344
Płyta główna: Abit NF7-S (v2.0) 513
Pamięć: Kingston DDR 256MB PC-400 ECC (KVR400X72C3/256) 275
Dysk twardy: Seagate 80 GB Barracuda 7200.7 ST380011A 349
Karta graficzna: Radeon 9200 HiS Excalibur 128 MB DVI + tv-out
(128-bit) 359
Nagrywarka: Lite-On LTR-52327S BOX (x52/x32/x52) 162
Obudowa: Modecom Digital 164
Napęd dyskietek: FDD 1,44MB 3,5'' 37
Mysz: A4-TECH Navigator Opto 013 PS/2 (SWOP-3) 44
Klawiatura: Tracer Ergo TRK-4ERA 54
Głośniki: Creative InspireTM P380 2.1 retail 185
Monitor: 19'' LG StudioWorks 900 TCO'99 772
Drukarka: HP DeskJet 3550 300

Razem: 3558zl

Jak widac zestaw obejmuje takze drukarke.

Wychodze z zalozenia ze na plycie glownej raczej oszczedzac nie warto,
a ta, ktora wybralem jest chyba dobrym rozwiazaniem. NForce2 jest
chipstem'em o raczej dobrej opini. Poza tym plyta ma zaimplementowany
SoundStrom, wiec nie trzeba kupowac dodatkowo karty dzwiekowej, bo ta
technologia niejedna osobna karte przewysza.

Procka nie komentuje.

Co do pamieci to mam watpliwosci. Fakt, ze gwarancja jest na 60
miesiecy. BTW - wybrac z ECC czy bez? Moze polecicice jakies
alternatywy?

Z dyskiem twardym mam dylemat - SATA czy ATA? A moze zamiast Segate'a
WD?

Karte graficzna musialem wybrac taka, a nie inna z powodu ograniczen
cenowych. Chyba, ze sa lepsze za podobne pieniadze?

Jesli chodzi o nagrywarke to napisze tylko tyle, ze taka posiadam i nie
sprawuje sie praktycznie bez zarzutu.

Glosniczki musza byc przynajmniej takie - przy tym ukladzie
dzwiekowym...

Monitor - wybralem taki, poniewaz jest w miare tani i w koncu to 19''.
Poza tym sam mam LG StudioWorks, tyle, ze 17'' i nie sprawil mi
najmniejszego klopotu przez ponad dwa lata uzytkowania.

Prosze o opinie, konstruktywane bluzgi;-) oraz ewentualne alternatywy
podzespolow - zeby bylo cos do wyboru.

TIA

--
Pozdrowienia