Re: Canon vs. HP

Autor: Wojtek (wojtheck_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 17:18:36 MET DST

> Oryginalny zasobnik do Canona kosztuje 40 zeta, a do HP 100 zeta. Biorąc pod
> uwagę powyższe dane, to aby wydrukować 1000 stron, to:

Cena oryginalnego tuszu czarnego HP 56 wynosi ~70 pln Nie moge w tej chwili
znaleźć adresu sklepu komputerowego gdzie to widziałem ale wystarczy dobrze
poszukać. Kolorowy tusz 57 faktycznie kosztuje 99 pln. Ja kupiłem HP 5150 i
jestem zachwycony. Niestety nie widziałem nigdy Canona w akcji dlatego nie
będę się wypowiadał, która drukarka jest lepsza. Powiem tylko jedno - HP 5150
jest warta swojej ceny.
pozdrawiam.