Czy to jest USB

Autor: Jan (kotlety_at_polbox.com)
Data: Sun 02 May 2004 - 17:06:30 MET DST

Wielce szanowni dyskutanci!

Mam stary komputer, z płytą główną wyposażoną w czipset o nazwie
VIA VT82C580 Apollo VPX.

ID tej płyty jest takie:
08/14/97-VXPro+-USB-Ultr-2A5LDH09C-00

Jest to sprzęt, który starcza do pisania w OpenOffice, a także do kilku innych
zastosowań. Drukowałem na HP DeskJet 690, ale już mi się sypie. Teraz
przymierzam się do HP DJ 5150, które to urządzenie daje wydruki dobrej jakości,
ale jedyny spoób na połączenie go z pecetem to USB. Ta stara płyta nie miała
żadnego śledzia z wtykami USB, ale w ID jest wymieniony USB. Widziałem też w
sieci jakieś uaktualnienie portów USB do tej płyty. Niestety w opisie samej
płyty nie ma nic o podłączaniu urządzeń USB.

Po tym długim wstępie zgłaszam pytanie:

Czy wymienienie w ID płyty skrótu USB oznacza, że jest szansa na podłączenie
drukarki bądź innego sprzętu przez USB? Jeśli jest - jak znaleźć na płycie wtyk
do śledzia? Mam taki, wzięty z nowszej płyty pecetowej.

Pozdrawiam,
Jan